Boktips för händiga gummor!


Är du som jag och älskar att klara av saker själv? Eller har du en flickvän som gillar att ta tag i sysslorna hemma. Jag älskar att överraska mig själv med att klara av sysslor som, speciellt här i norr, anses som typiskt manliga. Det var jag som lade klickgolvet när vi renoverade och svärfar spådde nog en katastrof. Desto mer tillfredsställande när resultatet blev felfritt. Nu finns en handbok för hemmet till oss envisa små gummor. Kvinnorna bakom teknikbloggen Lillagumman har gett ut boken Lilla gummans gör det själv guide. Boken tar upp allt som du behöver veta för att undvika kvinnofällorna i hemmet. Allt från att byta däck till att borra i kakel. För 149 kronor beställer Du boken på Bokia.se.


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0