Jobb och barn (29 nov)

Jag har precis kommit hem från stan där jag levererat lite böcker och blivit intervjuad för en artikel som kommer i nästa nummer av Malmfälten Extra. Tanken var att jag skulleåka in med bara Hilma,men jag har lyckats få nackspärr av gårdagens långa biltur till Haparanda så Micke fick vara min chaufför idag. Det var ovant att bli intervjuad och fotad och att prata om mig själv som entreprenör och industridesigner. Man tappar så mycket fackord när man är hemma flera månader i sträck. Jag hoppas dock reportern fick en bra bild av mig. Det är ju jätteroligt att någon vill skriva om lilla mig :) Hon hade med sig sin lilla son, världens sötaste lilla kille som hjälpte mamma med intervjun. Det visade sig att de hade samiskt ursprung så jag kunde inte låta bli att ge honom en pekbok. Jag kan se mig själv om några år med Hilma som sällskap på mina möten. Jag hoppas jag hanterar det lika bra som hon gjorde :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0