Julstämningen infinner sig

Jag är precis hemkommen från lillasysters luciatåg. Micke fick stanna hemma med Hilma för jag ville inte utsätta henne för all vinterkräksjuka och influensa som skolungar dras på. De är så oerhört söta och duktiga på att sjunga ch uppträda, dessa ungar! Inte tror jag att vi var lika duktiga när jag var så liten. Då stod vi mest och mimade med magister Göran för att han inte skulle se att vi inte sjöng.. haha så ouppfostrade :P. Några bilder från luciatåget bjuder jag dessvärre inte på då fler barn än min lillasyster syns på alla biderna och jag vill inte publicera utan föräldrars tillstånd.  

Efter en dag med lussebullar, luciafirande och julklappsinslagning så börjar den där efterlängtade julkänslan infinna sig. Nu när jag och hjärtat tar en sen middag med julkorv och glögg till efterrätt så har den nog fixerat sig också hoppas jag.Jag bjuder på några bilder på julklappsinslagningen. Det är så himla roligt att slå in paket, ännu roligare än att köpa dem. I år har jag köpt extra mycket snören, band och dekorationer så nu går vi ALL IN på den fronten!


Snören och dekorationer kan man inte ha för mycket av!


Här har jag klippt en remsa med lila inslagspapper och slagit ett varv om paketet.

Med neutralt papper så "poppar" dekorationerna mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0