Order från tyskland på födelsedagen! (7 dec)

Igår firade jag min födelsedag tillsammans med min underbara familj och vänner med många fina presenter och en god mjölkfri tårta som jag kvåpade ihop själv. Första födelsedagen som mamma, men inte vet jag om jag känner mig särskilt gammal ännu. Det kanske blir annat nästa år när jag passerar 25 årsstrecket :). '

 Mitt under födelsedagsfirandet trillade det in ett mail från tyskland i inkorgen. Det var en internationell bokhandel som ville köpa 1 pekbok av mig. Skitroligt, men det visade sig inte vara det enklaste att skicka iväg och ta betalt för boken när det är ett annat land. Var tvungen att skicka iväg ett mail till skatteverket om vilka regler som gäller för att vara på den säkra sidan. Man vill ju inte stöta sig med rättvisan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0