Tanke på repeat

Ni vet när man har lagt sig på kvällen, men inte kan somna för att en tanke går på repeat i huvudet. Det spelar ingen roll hur man än försöker räkna får (mina vägrar ändå hoppa över staketet), räknar baklänges från hundra eller bara blundar och försöker tömma hjärnan... ja ni vet såna kvällar. En sån kväll hade jag igår. Jag kom på att jag måste beställa vävda etiketter till ett designprojekt som jag har på gång och hjärnan arbetade på högtryck och utformade de där attans etiketterna. Till slut var det bara att hämta Ipaden till sängen å sitta en timme och beställa hem ett gäng. Det är lite farligt att göra sånt på natten bara, jag hoppas att det blev rättstavat :)

Va.. vad sa ni? Vad för designprojekt?

Det är lite hemligt än så länge, men det är en produkt som har med bebisar att göra och som ni förhoppningsvis får se på en nätbutik i början på nästa år!

www.ikastetiket.dk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0