Dregglisproduktion och skärsår i fingrarna

Idag jobbar jag på en drös nya dregglisar som ska sys. Jag har precis skurit ut 60 stycken framstycken med min nya fina leksak. Beställde en rullkniv från tyggrossisten när jag beställde tyg senast och fy fasen vilken bra investering. Går ju typ 4 gånger snabbare än med sax (dock med två skärsår på köpet).

På tisdag ska framstyckena in på en firma, som äntligen svarade på min offertförfrågan, för att screentryckas och sedan ska de sys ihop. Jag bävar lite för det kan jag erkänna… 60 stycken. Förhoppningsvis så syr jag inte dregglisarna själv så länge till, om jag hittar en firma som kan sy dem så jag får ägna mig åt att designa nya Kläppi-produkter istället.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0