Underbara tapeter från Photowall.se

Det börjar dra ihop sig inför husflytten. Någon gång i början på Mars blir det beroende på om vi måste renovera köket innan vi flyttar. Jag som är galen i tapeter är oerhört förväntansfull inför att få tapetsera i alla rum. Jag har hittat tre tapeter som jag vill ha i huset och alla är från Photowall.se. Jag gillar ju fondväggar så det blir fondväggar i alla rummen.


Till vardagsrummet - Yellow floral


Till Hilmas rum - Candy fish


Till arbetsrummet eller sovrummet - Moose memory


Kommentarer
Postat av: Vendela

Hej Emma,

så kul med flytt- och det blir extra roligt när du får tapetsera lite också. Jag blev väldigt förtjust i mittentapeten, den med fiskar på. Delvis för att färgskalan är tilltalande, men även för att jag tycker fiskar är så fina.



Jag jobbar på Byggla, där du kan visa upp ditt projekt, se på andras och finna inspiration. Behöver du tips på hur du river en tapet bäst (jag har hört att det är med en stekspade) eller få smakråd om den nedersta tapeten ska sitta i arbetsrummet eller i sovrummet är Byggla perfekt. Vill du veta mer kan du maila mig. Då kan jag även föreslå en liten symbolisk kompensation för ditt engagemang :)

Lycka till med flytten och tapetseringen!

Mvh

Vendela på Byggla

2012-02-08 @ 10:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0