Om vikten av kvalitativa samarbeten

I slutet av förra veckan fick jag en order på 30 stycken dregglisar av ett företag i Jokkmokk. Idag ska de sys, tillsammans med ett gäng som ska skickas till två bloggare.

Bloggarna i fråga ska Kläppi inleda ett samarbete med - ett utbyte av produkter och tjänster. Jag känner mig otroligt hedrad av att några bloggar har hört av sig och visat intresse för Kläppis produkter och jag hoppas på en god relation dem och mig emellan.

Jag tycker att det är så otroligt viktigt att jag känner att bloggar och företag som ska omge kläppi ger en bra känsla. Så därför väljer jag att sålla, och välja noggrant - Kvalitét framför kvantitét, fastän det kan vara frestande att synas så mycket som möjligt. Det tror jag att både jag och bloggarna mår bäst av och Kläppi får växa långsamt, men stabilt.

Nu ska jag sy så symaskinen glöder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0