Kontoret tar form

Igår kväll satte jag mig ner och skissade på hur kontoret ska se ut. Jag ska inreda en del av ladan på vår gård til ett kontor med utsikt ner över skogen. Idag jobbar jag inifrån huset, i rummet vägg i vägg med vårt sovrum. Det är inte det ultimata med en 1,5 åring i hus som i sin vildaste fantasi inte kan förstå varför Mamma sitter i timmar och jobbar i rummet intill uta att hon får vara med.
 
Idag ska jag sitta framför datorn med diverse jobb fram till lunch. Därefter ska jag börja röja prylar från rummen där kontoret ska byggas. Brorsan kommer också och hjälper mig framåt eftermiddagen och förhoppningsvis hinner vi riva mellanväggen idag och "nollställa" rummet för att kunna börja bygga upp igen. före- och efterbilder kommer så småning om också.
 
Nu ska jag sätta míg med planeringen av nästa veckas mässa i Luleå. Alltid lika roligt att planera mässor och marknader.
 
Tjing!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0