Resumé av Mässa och designsnack

Nu är jag hemma igen efter ett intensivt veckoslut i Luleå. Jag har hunnit med ett designsnack för ett gäng företagare i Älvsbyn. Ett snack som resulterade i ett roligt grafisk design- projekt som jag påbörjar nu till veckan. Jag hann också med ett par möten med barnbutiker angående Kläppis produkter och som det ser ut kommer minst 4 butiker runt om i Norrbotten vara återförsäljare till Kläppis sortiment inom kort.
 
Fredag till söndag var det fullt ös på mässan. Överlag gick mässan ganska bra, men jag är lite besviken över besökarantalet på fredag och söndag. Det var trots allt en rätt dyr mässkostnad och då förväntar man sig fullsatt stora delar av tiden åtminstone. Fast det kanske bara är min egna uppfattning då jag stod lite dumt till längst in längst bort i mässhallen. Trots läget så fick jag i varje fall träffa både gamla och nya kunder och många visade ett stort intresse för produkterna, mycket inspirerande.
 
Nytt samarbete
Jag träffade också en annan norrländsk designer på mässan och vi beslutade att Kläppi kommer att börja sälja hennes produkter på klappi.se inom kort. Jättefina produkter som kommer komplettera sortimentet mycket bra. När det är klart så får ni veta vilka typer av produkter det handlar om. :)
 
Idag tog jag en ledig dag och unnade mig att knäskura vardagsrumsgolvet.. Vardagslyx eller va?
 
Jag bjuder på några bilder på Kläppis monter ...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0