Bilder från skidturen

Nu är vi hemma efter en skön dag med skidåkning och korvgrillning. Någon pimpling blev det inte, var tillräckligt mycket att pyssla med ändå. Turen både började och slutade med gapskratt, på grund av inte så skickliga skidåkare. Maja stod för den bästa underhållingen, så här gick samtalet när vi stannat bilen och skulle börja åka upp för backen:

Jag (med Hilma på ryggen) – Alltså jag kommer aldrig ta mig upp för den där backen…

Micke – johoodå, inte är det så brant

Jag (skeptisk) – Det är ju skitbrant, jag kommer ramla med pigan.

Maja – nejdå, det är som i ”Mot alla odds…” Du klarar det!

Vartefter jag och Micke bröt ihop i gapskratt.. (jag tog mig upp efter lite om och men)

Här kommer vår dag i bilder:

 


Maja är redo att åka


Jag och Hilma kom fram helskinnade


Elden var spännande...


Men man blev sömnig av allt skidrande.


Maja störtdök med träskidorna.

Visst syns det att vi hade en toppendag!


Kommentarer
Postat av: Moster och Julia

Snygg dykning Maja! :D Glömde du bort att du inte var i badhuset i dag? ;)

2012-03-03 @ 20:08:41
Postat av: Maja

Nää men skidorna var lite för stora så det gick inte att svänga. Mina fötter gled ur. :) :)

2012-03-04 @ 12:06:19
URL: http://mittblandmyggen.blogg.se/
Postat av: Moster

Ja, då är det inte lätt! :) Men det ser ut som att ni hade en underbar dag ute i solen ändå! Emma blir stark av att kånka på Hilma och samtidigt ta sig fram på skidor! :p



Kramar!

2012-03-04 @ 14:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0