Mitt senaste designprojekt

Efterssom Micke i princip är klar med årets jobb och inte börjar jobba igen förrän till våren så har jag äntligen börjat få tid över till mina designprojekt. Det bara kliar i fingrarna och snurrar i huvudet av all kreativitet som vill ut. Som tur är jobbr jag ju hemma så jag kan ta en paus och lukta på bebis ibland. Igår började jag göra prototyper till mitt senaste designprojekt som bygger på motiven från pekboken och går i naturens tecken. De första produkterna som kommer att komma på marknaden är dregglisar. Naturligtvis sydda i ekologisk textil med återvunnen tråd och med miljövänligt tryck. Jag bjuder på några bilder på kreativiteten.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0