så tyst på tå om natten

Sen jag fått barn så uppskattar jag verkligen den lugna, tysta stunden på kvällen och natten. Inte för att jag inte älskar vardagen med full fläkt med vår fina prinsessa, men den lugna stunden på natten behövs så mycket mer nu för att ladda batterierna. I natt var en sådan natt. Hilma somnade vid halv elva och både jag och micke satte oss vid datorena för att ta igen lite jobb. Vid 2 på natten satte jag mig med en kopp te i soffan framför brasan och bara njöt av lugnet, julgranen som gnistrade och ljuden från vår underbara Hilma som pratade i sömnen. Livet är bra underbart så här i juletid med en ny liten familjemedlem!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0