Jag känner inte många människor.

Jag har funnit en stor nackdel med att ha pluggat 80 mil hemifrån och sedan flyttat hem igen de där 80 milen för att driva företag. Jag känner inte många människor inom branschen och inte har det blivit bättre av att vara hemma konstant i snart ett år. Det är dags för mig att börja nätverka... Men hur gör man det här? Hur hittar jag de där rätta, sköna människorna som jag vill inspireras och byta erfarenheter med? Jag vill ju finna den där underbara skaran människor som kan agera bollplank och ställa upp med tips och råd i entreprenörsskapet. Det lär inte ske över en natt så det är hög tid att Börja fundera (och googla) på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0