Vem är det som trampar på min bro?

Inatt så hände något roligt. Jag hade precis somnat när jag hörde att någon trampade utanför vår dörr. Första tanken var att det var mickes pappa som ville nåt( vad nu han kunde vela mitt i natten, men som sagt jag var nyvaken). När jag vaknat till bättre så hör jag att ljudet låter misstäkt likt trampande klövar. Hur det är möjligt vet jag inte, men min hjärna registrerade det gensat som RENAR. Jag sprang upp till dörren och kikade i kikhålet, men såg bara något som försvann i riktning mot grannen. När jag öppnar dörren och kikar ut så ser jag två renar på grannens gård... Jävligt närgågna renar måste jag säga. :)

Kommentarer
Postat av: kusinen

hehe, är det så det är att bo i byn? :P här utanför har vi bara kajor och skator som flyger omkring och tävlar om vem som kan landa bäst på fönsterbläcket!

2012-02-27 @ 14:29:34
Postat av: Moster

Är du säker på att det inte var fler exemplar av den där sällsynta skäggsparven som var på besök vid fågelbordet häromadan? ;)

2012-02-27 @ 14:44:41
Postat av: Sandra

haha, ja dessa renar,, vi ahde också renar på vår gård för någon natt sedan.. :)

2012-02-27 @ 19:37:09
URL: http://thinkinpink.se
Postat av: Emma

Japp det är så det är att bo i byn :) Bara de inte börjar kika in genom fönstren på natten.. det hade vart lite obehagligt!

2012-02-27 @ 21:42:04
URL: http://mittblandmyggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0