Nu då?

Nu är julen över och det är ett nytt år. Det är inte utan att jag känner en viss tomhet och saknad. När det är december glömmer jag bort mörket som råder och allt kretsar kring god mat, kärlek och firande. Men nu då? Nu förväntas man börja uppfylla krav, börja träna, äta nyttigt... Men det är ju fortfarande mörkt och de två kallaste månaderna kommer nu. Det är inte lätt att hitta motivationen, men i år tror jag det blir lättare. Det är svårt att bli håglös och overksam med en bebis i huset. Man liksom måste hålla igång. Jag hoppas att de här vintermånaderna går snabbt så det blir vår, för vad är väl mer värt att vänta på än våren här uppe i norr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0