Frukost för arbetare

Jag laddar upp inför arbetsdagen med fruktsallad och soyghurt. MUMS


Kommentarer
Postat av: Moster

Ser gott ut!:d Själv har jag upptäckt att jag gillar avocado. Det krävdes dock 3 smaktillfällen, med början för ett par år sedan, för att jag skulle inse att jag verkligen tycker att avocado smakar smaskens! Nyttigt fett som kroppen behöver. Bra då man vill gå ner litet i vikt. ;) Min frukost bestod av en sallad innehållande: Isbergssallad, avocado, röd ramiropaprika, blandade trädgårdstomater, jordgubbar och vindruvor. Litet pressad citron över. Dryck H2O. Supergott! :d

2012-03-05 @ 10:08:33
Postat av: Emma

2012-03-06 @ 16:41:39
Postat av: Emma

ja frukt och grönt är överlägset den godaste och bästa frukosten. Vi äter smoothie till frukost de flesta dagarna. Avocado tycker jag är supergott, speciellt som komplement till sushi!

2012-03-06 @ 16:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0