Jag lever!

Det har varit oförskämt tyst här på bloggen på sistone, men jag har iaf goda skäl. Vi tillbringar alla våra tillgängliga timmar i huset och renoverar. Nu har vi tagit bort golvet, skottat sågspånsisolering och kommit ända ner till marken. Det är slitigt, minst sagt och bägge två stupar vi i säng på kvällarna, men det är skitkul! Speciellt när vi gör det själva, man lär sig så otroligt mycket, även om det tar lite tid. Nu har vi rivit färdigt iallafall och det är dags att börja bygga upp.

Igår ringde jag och beställde ekoisolering från Umeå, som ska hämtas i
Tärendö imorgon Vi har bestämt att vi ska renovera med naturliga material både för att vårda huset, för miljön och vår hälsa. Vi har också inhandlat ett jättefint svanenmärkt massivt golv som förhoppnigsvis ska ligga på plats innan vecka är slut.

Förutom renovering så har jag ägnat mig åt att sy dregglisar mellan renoveringspassen och idag skickade jag iväg en jättebunt till en butik. Jag har också fått en massa förfrågningar från bloggar som vill samarbeta med kläppi - skitkul att fina bloggar hittar till sidan och gillar kläppis produkter såpass att de vill samarbeta. Jag blir så inspirerad av det att jag önskar att jag hann ägna fler timmar än jag hinner åt kläppis utveckling just nu, men nu är huset prio 1!


Mycket spån var det


...och en död mus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0