2 linslusar i tidningen idag!

"Hon ser chansen, Emma, 24, återvänder som egen företagare
Hon flyttade från Gällivare med inställningen att aldrig återvända.
Nu är Emma Ebermark tillbaka på hemorten. Som entreprenör. - Nu finns helt andra möjligheter än tidigare, det finns pengar i länet och folk har jobb, säger hon"

Så började artikeln om mig och mitt företag i Extra Malmfälten som delades ut i Gällivare och Kiruna idag . En mycket välskriven helsida tyckte jag. Lina Norberg - Juuso, som intervjuade, återgav mina tankar och åsikter mycket bra. Extra roligt att hon valde att använda bilderna som Micke fotade på mig vid datorn och på mig och Hilma när vi läser i pekboken. Det är lite synd att tidningen inte finns i digitalt format, men jag ska se om jag kan få ett digitalt exemplar så jag kan lägga in en länk härifrån och från hemsidan.

Har ni läst artikeln? Vad tror ni om chanserna att etablera sig som designer i Gällivare kommun?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0