Det går bra nu! (24 nov)

Efter några tunga veckor med snöbrist och en dum infektion som inte har velat släppa taget om mig så känns världen äntligen ljusare. Igår knackade en kille från  schenker på dörren och meddelade att han hade en pall till Ebermark Design. ÄNTLIGEN kom pekböckerna, 500 stycken blänkande fina pekböcker! 19 av de 500 är redan sålda så det känns positivt :).  Inte nog med det så kom ett brunt paket på posten senare på dagen. Det innehöll en bunt böcker från tävlingen "Aluminiumdesign 2011" där jag fått äran  att bli publicerad med min badrumsserie "candy". Serien är inte producerad ännu, men jag hoppas på att något företag ska nappa på ett samarbete framöver.

Idag ska jag och Hilma njuta av framgångarna och börja julpynta, för nu förtjänar vi lite mysig julstämning!


Fina nya pekböckerna


Jag och mina produkter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0