Jag lurades av Isabella Löwengrip

Jag luras alltid att lägga upp en färskpressad tidning på kassabandet. När vi flyttade från Sundsvall hade jag minst 3 flyttkartonger stl medium fulla med tidningar. Butikerna placerar tidningarna så strategiskt vid kassan så jag kan ofta inte motstå frestelsen att läsa om "vinterns inredningstrender", "mysiga hem på landet" eller "så gör du raketkarriär". Främst köper jag design och inredningstidningar såsom Plaza interiör, Lantliv och All i Hemmet. Ibland slinker det med en sminktidning som Pure eller som igår, senaste numret av Isabella Löwengrips magasin Egoboost. Jag har inte läst hela numret än, men det jag läst gör mig glad. Hon lyfter fram kvinnliga företagare på ett så självklart sätt att det får mig att undra varför inget gjort detta förut. En stor eloge till henne som är en så god förebild för oss egna företagare som gett oss fan på att lyckas som egna företagare. På köpet får man dessutom bland annat modetips och kulturrecenssioner för futtiga 39 kr. En riktig Egoboost minst sagt. 5 myggor på den!



egoboostmagazine.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0