Juldukning

Julafton närmar ju sig med stormsteg och det är dags att börja fundera på juldukningen. Jag har börjat tycka det är superkul att ordna middag och att få duka fint. Vi har ju några olika som vi ska fira julen med, min familj kommer hit på grötfrukost på julaftons morgon och på kvällen kommer Mickes Pappa och hans fru och hans syster med son. På Juldagen åker vi till grannbyn och firar bonusjulafton med Mickes Mamma och hennes sambo. Jag tror jag ska satsa på en fin dukning redan på julaftonsmorgon, med mycket tända ljus och fina saker från naturen.


Kanske det blir krispigt vitt och rött...


Bild från bloggen inredarn


Eller rustikt med mycket natur...


blogg.alltommat.se


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Jag gillar den röda dukningen!

2011-12-23 @ 09:30:49
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0