Nu gömmer vi kaoset! (10 dec)

En av nackdelarna med att bo på 60 kvadrat är att alla prylar jämt är synliga. Att jag, Micke (och inte minst Hilma) dessutom har ganska mycket grejer gör inte saken bättre. Speciellt arbetshörnan i vardagsrummet tar stort visuellt utrymme och jag blir så trött av att se alla högar med kablar och papper... så när jag var till Ikea för ett par veckor sedan köpte jag en gardinskena som man fäster i taket  och vita gardiner (allt som allt gick det på under 300 spänn). Idag fick jag äntligen upp gardinerna och nu kan man bara dra för och glömma kaoset för en stund. Underbart!


Före: Tröttsamt kaos


Efter: Fint för ögat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0