Skapa minnen med goda vänner

Igår hade vi goda vänner på middag. Vi bjöd på pepparbiffar med haricoverts, klyftpotatis och trattkantarellsås. Mest av allt surrade vi om allt och inget, precis som det ska vara när man trivs i någons sällskap. Den här julen påminns jag hur mycket jag faktiskt saknat att umgås med sina vänner ordentligt under resten av året. Det här året har varit intensivt och jobbigt på många sätt, men också helt underbart de senaste månaderna. Dock känns det som jag försummat relationerna med mina vänner. Jag ska bli bättre nästa år... det får bli mitt nyårslöfte, att bli bättre på att skapa goda minnen med mina underbra vänner.


minnen som skapas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0