Visst får man väl sakna prylar?

Jag är en sån som blir förälskad i prylar, så är det bara. Sedan vi flyttade till Nilivaara från Sundsvall så har vi haft hela vårt bohag utspritt lite här och där. Alla mina böcker, inredningstidningar, favorittavlor och prydnader ligger nerpackade i kartonger. För att inte tala om mitt porslin och alla bra och ha saker till köket som vi samat på oss under åren. Mest saknar jag min vackra vita kökssoffa i trä som jag hittade på en Loppis i sundsvall och som Micke köpte och överraskade mig med när jag kom hem från en intensiv dag med examensjobb. Jag saknar också mitt lantliga diskställ och mitt ärvda linneskåp.... Nu vill jag inte bo provisoriskt i en liten 2a längre, nu vill jag ha ett stort hus att inreda åt min älskade familj med mina älskade prylar!


Mitt vackra diskställ från Madam Stoltz


Mitt ärvda skåp som jag renoverat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0