Vem bryr sig om en liten småföretagare?

Jag är så irriterad och otålig just nu. För över en vecka sedan har jag har skickat iväg offertförfrågan till ett antal olika lokala företag angående Kläppis produkter. Jag vill gärna sammarbeta med företag från orten för att minska transportkostnader, men det är ju något svårt när man inte kan få svar från dom...Jag har fortfarande varken hört bu eller bä från företagen. Företagen är stora och jobbar med både små och stora kunder och min förfrågan är enkel. Jag undrar var deras servicekänsla finns? Inom en vecka tycker man ju att man ska kunna svara på en enkel fråga om pris. Kan man inte svara så kan man åtminstone höra av sig med ett litet mail om att svar dröjer pga något. Mitt mål är att behandla alla kunder lika och att svara snabbt och ärligt för att få kunden att känna att hon betyder något. Sedan kan man ju göra ärliga misstag och faktiskt tabba sig när man ska skicka iväg ett mail (tex. när man är virrig som mig och skickar till fel adress), men då får man se till att be om ursäkt. Nu har jag morrat klart, men jag hoppas att jag får svar på mina offertförfrågningar snart, annars skickar jag ett nytt mail och kallar mig LKAB eller Boliden och ser om jag får snabbare svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0