Vilka snälla och hjälpsamma människor det finns!

Jag skrev tidigare ett inlägg om hur jag marknadsför kläppi med hjälp av facebook. En tjej som heter Sandra och driver bloggen thinkinpink skrev denna kommentar till det inlägget:

"Hej!
Kollade precis in din hemsida. :) Vad fina dregglisar,, har själv en dotter som blir 4 månader på tisdag :) Jag är med i en grupp på Fb som heter Norrlandmammor2011, kan lägga till dig där så kan du sprida din sida vidare där också.. kan också länka från min blogg för att hjälpa till.. Är själv ursrungligen från nattavaara men bor nu i Kalix. :) Kram"

Jag blir så glad av människor som vill hjälpa till bara för att vara snälla. Sandra har skrivit några rader om min blogg. Gå in och kika, jag tycker alltid det är lika roligt att finna andra bloggare från norr. Gruppen norrlandsmammor 2011 verkar också riktigt givande, ett tips om ni också är nyblivna mammor i norr. också

Klicka här för att komma till Sandras blogg.


Kommentarer
Postat av: Sandra

tack :P har lagt till dig också =)kul att kunna hjälpa till lite.. :D

2012-02-06 @ 08:56:13
URL: http://thinkinpink.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0