Bosse Bildoktorn

Igår blev det inget bloggande alls för min del. Vi tog en tur till Kiruna och lämnade in bilen till Bosse Bildoktorn och jag fick inte tillräcklig täckning på telefonen för att skicka iväg ett inlägg. 

Vad var det för fel på bilen då? I helgen började några lampor lysa på instrumenteringen och när Micke ringde verkstan så ville de att vi kom in igår. Sagt och gjort åkte vi in, lämnade bilden på verkstan medans vi gick en vända på Team Sportia. Diagnosen visade sig vara något så simpelt som en frusen parkeringsbromsvajer. Känndes ju nästan löjligt att ha kört till Kiruna för den skull när det kunde räckt med att köra in bilen i grannens garage. Som tur är så slapp vi betala nåt iallafall.

När vi ändå befann oss i Kiruna passade vi på att gå på stan och ögonshoppa. Jag tycker att de har så bra utbud av butiker, speciellt inrednings- och designbutiker. Det blev inget köpt däremot, känns som att det är bättre att vänta tills vi flyttat in i huset. Men då blir det shopping av inredningsdetaljer, det kan ni räkna med ;)

Idag tar vi en tur till Gällivare för Micke har lektion. Jag och Hilma passar på att umgås med bästa Stina medan Pappa pluggar.


Hilma spanar in omgivningen i Kiruna galleria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0