Ett tjuvkik på det som ska bli vårt

Idag tog vi en tur till det som ska bli vårt hem, med kameran i högsta hugg. Tyvärr hann det bli något mörkt, men jag försökte ljusa upp bilderna i photoshop. Visst är det en underbar liten gård! Jag bara älskar husets exteriör och känslan jag får när jag står och kollar på det som ska bli vårt. Huset är perfekt i storlek för oss med 3 sovrum och en liten toalett på ovanvåningen. Ett av rummen ska bli arbetsrum och de andra två vårt, respektive Hilmas sovrum. På bottenvåningen finns ett rymligt kök, en stor hall, vardagsrum, ett badrum, en liten skrubb under trappan och ett pannrum. 

Bakom bostadshuset skymtar växthuset, som vi hoppas kunna fylla med grönsaker och annat ätligt. Den andra bilden uppifrån visar bastun och den tredje är ladulängan med garage och verkstad. I den längan vill jag så småningom göra iordning en gästdel med kamin så våra vänner vill stanna länge. Förutom de uthusen som syns finns ett gäng till runt om huset.

ååå när jag tänker på huset bara spritter det i kroppen av inredningslusta. Jag längtar tills jag får dra på mig snickarbrallorna och börja gräva fram det gamla husets charm under linoleummattorna.

#Lyckligaste jag




 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh så himla fiiint!! :D

2012-01-26 @ 18:09:04
Postat av: Anonym

Jag är fortfarande ledsen, men jag blir lite taggad när jag ser hur fint det är!

2012-01-26 @ 18:13:02
Postat av: Moster

Åååh, så fiiiiiiint! Känner lycka inombords och gläder mig med er! :)Kramar!

2012-01-26 @ 18:19:29
Postat av: Moster

Och så snyggt med liggande panel! Suåersnyggt!

2012-01-26 @ 18:21:06
Postat av: Moster

Det ska så klart stå; Supersnyggt! :D

2012-01-26 @ 21:17:19
Postat av: Emma

Visst är det fint :)

2012-01-29 @ 22:44:47
URL: http://mittblandmyggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0