Ingen arbetsro

Houff... Idag har varit en segjobbad dag. Det är inte lätt att finna arbetsro i en tvåa när sambo och dotter är hemma. Jag har iallafall gjort klart bokslutet och skrivit ihop en innehållsförteckning på dregglisarna som ska till WWF. En del av vinsten ska ju skänkas till dem och de ställer krav på bra miljöval. Sen har jag skickat iväg några offertförfrågningar på sömnad och tryck samt beställt fraktpåsar...hm, Kanske jag inte fick så lite gjort när allt kommer omkring...

Imorgon blir det iallafall en mysdag med Hilma för Micke ska på möte i Luleå. Vi får se vad vi hittar på för bus. När katten är borta... Jag slänger in en bild på Hilma i sin ekologiska babysitter från babybjörn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0