Jag har varit så jäkla grym 2011!

Nu har det börjat sjunka in att det faktiskt är ett nytt år och jag har också hunnit tänka tillbaka på året som gått. Min slutsats är att jag varit så himla duktig 2011, klapp på axeln.

Min största bedrift var naturligtvis att jag födde vår underbara Hilma... i 12 timmar. 

Sen är jag mäkta stolt över att jag äntligen gav ut min pekbok i inbundet format och på 4 språk.

Jag förvånas mest av att jag och Micke tog beslutet att flytta tillbaka till Nilivaara från underbara Sundsvall trots att jag sagt att det aldrig kommer att inträffa.

Jag är smickrad över att tidningen Malmfälten Extra tyckte jag var så intressant att de skrev en helsida om mig och mitt företag.

Jag är glad att jag tagit bloggen till en ny nivå och att antalet läsare ökar varje vecka.

Det var godbitarna från mitt 2011.. nu hoppas och tror jag att 2012 kommer att bli ännu mer awesome.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0