Mardrömsgarderoben

Jag håller på att få bryt på min garderob. Den är tamejfan proppfull och kan nästan liknas med en hög sopor. När jag tar ut ett plagg rasar tio till ut. Jag längtar så tills jag får planera en organiserad garderob som rymmer alla mina kläder, och inte minst alla mina skor. Och nej, jag har inte för mycket kläder, jag har nog mindre kläder än de flesta tjejer. Dock är min garderob alldeles för liten. Drömmen är en garderob med smart förvaring så att var sak har sin plats. Det ska gå att hänga allt som behöver hängas och resten ska ligga överskådligt på öppna hyllor. Jag tror inte att jag vill ha garderober med vanliga dörrar, utan hellre skjutdörrar eller bara ett tyg på en gardinskena framför. Jag märker att jag håller på att bli gammal för jag börjar mer och mer tänka på förvaring när jag planerar inredning. Eller så är det bara en effekt av att vi är så trångbodda och oorganiserade nu.


drömgarderoben


mardrömsvarderoben


Kommentarer
Postat av: Anna-Greta

Så skulle jag också vilja ha min garderob, drömgarderoben alltså.

2012-01-05 @ 21:21:30
Postat av: Emma

Anna-greta, visst vore det härligt! Slippa leta och gräva varje dag.

2012-01-05 @ 23:30:22
URL: http://mittblandmyggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0