På Adviva - Det gör ont i mammahjärtat

Nu har vi varit till doktorn med Hilma. Det gjorde så ont i mammahjärtat när de stack min piga i båda benen. Hon var så duktig och skrek inte alls länge trots att det syntes att sticken gjorde ont. Efter somnade hon som en stock i babyskyddet så vi fick handla i lugn och ro. Få se hur kinkig hon blir ikväll och inatt om det börjar svälla...Vi har förresten bytt vårdcentral och går nu till adviva. Jag är supernöjd med bemötandet, det känns lite hemtrevligt till och med. 5 myggor till dem!

Vi var ju en sväng på gymmet också. Jag säger bara... Herregud vilken dålig form jag är i. Nu gäller hårdträning!


Kommentarer
Postat av: Nellan,Dani,Natta,Ida

Hej fin blogg :) hur e läget? har du några planer för veckan? kolla gärna in min :)

2012-01-09 @ 20:30:16
URL: http://dnni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0