På ranten igen

Idag har vi varit inne i stan igen. Micke har varit på första föreläsningen på sin komvux kurs. Han ska läsa svenska B, en gång i veckan så nu kommer vi springa i stan varje onsdag. Jag och Hilma rantade i affärer med mamma och lillasyster. Jag hittade en jättesöt pyjamas i siden från Ella May. Den var i lila och bestod av ett par shorts och ett linne, i like a lot! Kanske lägger upp en bild sen. Som brukligt tog vi en fika på Oskars också. Det är roligt att det kommit nya fik inne i Gällivare, men det är inte utan att jag saknar mina favoritfik i Sundsvall. Det är nog dags att vi tar oss ner till underbara stenstan snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0