Riktiga män städar och lagar mat!

Idag har jag å Hilma varit hos mamma och slappat medan världens bästa Micke har storstädat lägenheten. Det är oftast han som städar för han tycker jag är för slarvig (slarvig för han innebär att jag inte drar ut soffan mitt på golvet varje gång jag dammsuger). När vi kom hem snörde jag ihop en rårakssmet som Micke fick äran att steka (jag misslyckas alltid med äggrätter). Jag är så lyckligt lottad som har en sån fin karl som mer än gärna delar på hemmasysslorna... och håller ordning på mig. Hur delar ni upp sysslorna hemma? Kommentera gärna. Recept på rårakorna hittar ni här

# Min karl är en riktig man










Kommentarer
Postat av: mysan

haft en bra dag ? :D

2012-01-10 @ 19:52:31
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0