Stoltast i världen

Jag är så otroligt stolt över personer runt mig just nu. Jag är stolt över hon som genomgått en läskig operation och över bruden som jobbar hårt för att utbilda sig inom det hon älskar. Jag blir varm i hjärtat över min syster som utvecklats som person och sentimental över tanken på bror som kirrat körkort och skaffat jobb. minsta syster förvånar mig hela tiden med sitt duktiga sätt med Hilma. Vännen på annan ort klarar sin övergång från plugg till karriärskvinna galant. Vännen i öst imponerar genom att prova vingarna i annat land. Min mamma imponeras jag av nu när jag vet hur mycket jobb ett barn innebär. Sist, men absolut inte minst kan jag inte sluta le när jag ser min älskade sambo ta hand om vår ögonsten så bra som han gör. Jag är så lyckligt lottad som har er runt mig, jag inspireras ständigt till att utvecklas jag med. Tack för att ni finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0