Varning! Hysteriskt utbrott!

Nu när det är ett nytt år så är det dags att knyta ihop bokföringen. Jag har suttit i flera timmar idag och krånglat fram och tillbaka med dessa jävla siffror. Jag kan ju bokföringsgrunderna, men det är alltid nåt som strular. Antingen är det någon inställning i programmet eller så får jag hjärnsläpp och bokför fel och måste rätta till. Det är inte sånt här jag vill hålla på med, jag vill vara kreativ och tjäna pengar. Men nu är det ju så att man måste ha pengar till övers för att leja bort det tråkiga. Det är väl bara att bita ihop och piska de här jäkla siffrorna tills de sitter där de ska. Slut på hysteriskt utbrott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0