Vi flyttar snart

Jag har en alldeles underbar, förvirrande, rolig och överväldigade nyhet! Vi ska flytta till hus, och inte vilket hus som helst utan Mickes Mormors hus! Det är ett underbart rött tvåvåningshus från någongång i början av seklet. När vi flyttar är inte klart än, men mickes mostrar sysslar för fullt med att tömma huset på prylar. Det känns så otroligt skönt att veta att vi inom en överskådlig framtid slipper brottas med alla prylar på våra futtiga kvadrat.

Micke tycker jag är lite knäpp, för jag ligger vaken på nätterna och fantiserar om hur badrummet ska se ut och vilken färg vi ska ha på heltäckningsmattan i sovrummet. Det blir en spännande resa för oss med renovering av golv, badrum och så vidare, men vi är båda taggade att få lära oss snickra och dona. ÄNTLIGEN ska jag få leva ut mina inredningsdrömmar! Jag måste var och fota huset någondag när det är ljust så ni får se det. Jag kan i alla fall lova att det lär bli en hel del inredning här på bloggen framöver.

#Home sweet home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0