Working 9 to 5

Det där med 9 till 5 jobb.. det är då ingenting för egna företagare, och speciellt inte för småbarnsmammor med eget företag. Jag sitter och syr namnlappar på framstycken till de första 20 dregglisarna... klockan 21.00. Enda anledningen är att det är först nu, när pigan somnat för natten som det går att få någonting gjort. Faktum är att det är riktigt avkopplande att sitta och sy lapp efter lapp efter lapp. Det är liksom så enformigt att det går att låta tankarna löpa fritt och fantisera om andra produkter som jag vill skapa i framtiden. Nu ska jag fortsätta drömma vid symaskinen. Ville bara dela med mig lite.

#I am no Dolly , thats for sure



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0