Houff och pust vilken arbetsdag

Idag har varit en sån där arbetsdag då det känns som om man drar omkring på en elefant som bromsar med hälarna. Inte nog med att Hilma vart på gnällhumör och konstant låtit de stunder hon varit inne, datorn har också jävlats genom att hänga sig x antal gånger. SUCK! Trots detta så fick jag iallafall en del gjort. Har bland annat beställt klisteretiketter och adresslappar till Kläppi plus att jag har organiserat bokföringen för februari. Jag fick ihop 8 timmar iaf trots elefanten.  Men nu så vill jag verkligen flytta in i nyhuset och få i ordning kontoret, för bebisljud är inte det bästa soundtracket till kreativt arbete.

Nu ska jag belöna mig med en JÄTTESEMLA!







Kommentarer
Postat av: Lissen

Imorgon blir nog en bättre dag!



Ha en fin fredag. // Lissen

2012-03-01 @ 19:24:51
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack Lissen! :) Och ha en fin fredag i underbara sundsvall, och lycka till med utställningen!

2012-03-01 @ 21:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0