Jag fick en blogaward

Jag fick en blogaward av Sandra, med bloggen Thinkinpink, Tack så mycket sandra!

Det var passande, för jag satt just och hade lite idétorka :)

Gör så här!
Tacka den som gett dig awarden och skriv sedan sju fakta om dig själv och ge
sedan awarden vidare till femton bloggare (eller så många du kommer på) =)

1. Jag mår som bäst när jag har kreativa projekt på gång, gärna utmanande.

2. Jag är extremt morgontrött

3. Jag vill klara av allting själv, på gott och ont...

4. Jag drömmer om att kunna försörja mig som designer och på mitt nya barnmärke Kläppi

5. Jag är stolt innehavare till en examen på kandidatnivå i industridesign

6. Jag kollar mailen typ 50ggr om dagen

7. Jag är nästan oförskämt trygg i min relation till min älskade sambo

Jag ger awarden till 4 stycken (tyckte 15 var lite många)

Bokkei (otroligt inspirerande teckningar )
Vårt liv i norr (härliga inredningsinlägg och sköna bilder från vårt vackra lappland)
Lantlif (skön lantlig inredning att drömma sig bort i)
Som pricken över i (underbaraste feelgoodbloggen)


Kommentarer
Postat av: Mia

Tack så jättemycket!

2012-03-04 @ 17:58:45
URL: http://bokkei.blogg.se/
Postat av: hanna

Tack! så glad jag blir ^^

2012-03-04 @ 18:51:00
URL: http://somprickenoveri.blogg.se/
Postat av: Vårt liv i norr

Tack så mycket!



Vad glad jag blev!! :D



kram

helena

2012-03-05 @ 08:14:02
URL: http://vartlivinorr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0