Tjuvkik på vårt blivande kök

Nu är äntligen köket i vårt blivande hem tömt på prylar. Vi var där några timmar nu på förmiddagen och rensade ur det sista. De har varit så snälla och lämnat gamla prylar och porslin som vi kan tänkas behöva. Vi skulle egentligen bara kika vad vi behöver ta med oss dit för att riva, men jag kunde inte låta bli att börja lite. Jag skruvade ner gamla fläkten och rev hyllpapper medan Micke bar skräp. Imorgon ska vi dit och börja riva på riktigt. Jag är sååå taggad! Bjuder på ett litet tjuvkik på köket och mig när jag pillar bort häftstift ur skåpen. Imorgon ska jag lägga upp lite fler "före"-bilder. Om ni kikar på det här inlägget så ser ni mina visioner för köket.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0