Bildregn från sundsvall

Nu blev det långt glapp mellan inläggen igen, men jag har goda ursäkter i alla fall. Vi har avverkat magsjuka hela familjen i veckan, samtidigt som min äldsta lillasyster varit på besök. jag blev sjuk sist och blev frisk i torsdags, så nu håller vi tummarna för att vi får vara friska resten av vistelsen.

Jag tänkte slänga upp lite bilder från de dagar vi varit friska och tagit oss ut på äventyr. Håll till godo :) (tyvärr är alla bilder tagna med Iphonen så ni får ursäkta kvalitén)


LOPPIS I STADSHUSET Innan vi blev sjuka så hann vi med att gå på loppismässa på stadshuset. Tyvärr fyndade vi inget, men den vackra byggnaden i sig är definitivt värt ett besök om man är arkitekturintresserad som mig. Jag hade inte varit in i byggnaden i dagsljus tidigare.



PÅ UTFLYKT TILL Ö-VIK I fredags följde jag, Hilma och syster med Erik och Micke när de skulle jobba. Medan de plaskade omkring i havet så tog vi en långpromenad på landet. Hilma fick se får och lamm för första gången och jollrade å vinkade glatt åt lammen. När arbetarna jobbat klart för dagen åkte vi till Örnsköldsvik och shoppade loss på fjällräven outlet. Det blev en skitsnygg vårjacka till mig med supersnygga detaljer i läder.

SISTA DAGEN MED SYSTER Igår kväll så skulle syster åka hem med tåget så på morgonen lyxade vi till det med hotellfrukost på hotell knaust. Efter det tog vi en tur upp på Norra berget där Hilma fick testa på att gunga för första gången. Middag blev det ute i Birsta på taco bar och vi hann med lite shopping åt Hilma också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0