Fjälltur och mässförberedelser

Vi är hemma igen efter en härlig helg i fjällen. Vi hyrde ett gammalt banvaktarhus vid torneträsk 12 meter från järvägen tillsammans med svärmor och hennes Kalle och Mickes syster med familj. Vi har bara myst på ute på isen, pimplat, byggs snöhästar och slumrat i skoterpulkan. Rekreation på hög nivå ;)
 
Nu när eneridepån är påfylld så är det mässförberedelser som gäller. Till helgen åker jag och min mor till Luleå för att medverka på expo- vårmässan med barntema. Det ska bli riktigt spännande att se vilken respons Kläppi får bland besökarna där. Och det är med  förväntan och spänning  jag  förbereder mässmontern.
 
På Torsdag beger vi oss på en liten turné genom Norrbotten och besöker ett antal butiker, för att sedan avsluta kvällen i Älvsbyn där jag ska hålla en presentation för Designpoolens räkning.  Ett roligt veckoslut som föregås av en förväntansfull förberendelsevecka kan man väl säga. :)
 
Bjuder på några bilder från fjällturen
  
 
Fjälltoppar i sikte!
 
Hilma rider snöhäst.
 
Redo för skotertur
Mysstund i skoterpulkan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0