Terapin avklarad

Pjuh! Sådärja, nu är 120st hangtags fastsatta i de bodys och T-shirt som kom med fraktbolaget häromdagen. Ett enformigt, men lite terapigivande arbete att knyta 120 snören. Inte dumt att kunna sitta och kolla på "hustoppen" och sippa kaffe samtidigt heller. Eller lyssna på hustoppen snarare för det kräver ju lite ögonverksamhet för att knyta och pillra med de små lapparna.... Nu är det gjort iallafall, och alla varor är nerpackade, redo för mässan.
 
Resten av arbetsdagen ska jag ägna åt att förbereda ett par möten med butiker under torsdagen, förbereda en designpresentation i älvsbyn på torsdagskvällen, packa och skicka iväg några ordrar och lasta bilen full med mässgrejerna.. Sedan blir det födelsedagsfirande för lillebror som fyller 21 idag..(Hu vad gammal jag känner mig!) 
 
Imorgon ska jag och Hilma ha lite kvalitétstid när pappan i huset ska ut och leka med sina vänner med skotern.
 
Och justja, ha en fin Valborg!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0