Inspirationsdipp, men på G ändå

Jag har visst hamnat i någon sorts inspirationsdipp de senaste dagarna. Jag tror att det beror på att jag istället för att vara kreativ har tagit itu med diverse samtal om felaktiga räkningar, strulat med bokföringen och annat administrativt.  Jag har i alla fall fått iväg en beställning av 80 stk transferbilder till dregglisarna. Det blev tryck från ikast etiket, jag skrev ju i ett tidigare inlägg att trycket släppte i första tvätten. Det visade sig att jag missförstått de danska instruktionerna och när jag höjde värmen på strykjärnet så fick jag ett toppenresultat. Jag testade att tvätta och torktumla trycken 7 ggr och de är lika fina ännu. Jag håller också på att kolla upp snygga fraktpåsar och hängetiketter till dregglisarna. Jag vill att mina produkter ska ge ett bra helhetsintryck och då krävs också att sånt är snyggt. Undersökande och googlande av information och leverantörer är så sjukt energikrävande. Jag tror det är därför jag tappat inspirationen att skapa. Här framöver ska jag ta itu med att knåpa ihop en logotyp och designa hängetiketter...jag måste bara vända dippen till en topp.


Dregglisen med snömotiv kommer säljas under varumärket "Kläppi"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin

RSS 2.0